Az általános rendőrségi feladatok ellátására létrehozott szerv (a továbbiakban: Rendőrség) elérhetőségei az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (a továbbiakban: Eüsztv.) 51. § (1) bekezdésben meghatározott együttműködő szervek részére az alábbiak.

 

KÉR címtörzsből történő kiválasztással


A KÉR címtörzsben szereplő szervek – egységes kormányzati ügyiratkezelő rendszer érkeztető rendszerébe bevont szervek és a kölcsönös megállapodás alapján rögzített szervek egyaránt – közvetlenül kiválaszthatják és címezhetik a Rendőrség központi, területi és helyi szerveit a táblázat szerinti elérhetőségek alapján.

A KÉR-es küldés során szabályos KRX formátumú dokumentumok beküldése szükséges

 

Közvetlenül a hivatali tárhely megcímzésével


A KÉR címtörzset kezelni nem tudó együttműködő szervek részére a Rendőrség hivatali tárhelye az alábbi címen érhető el.

 

Hivatal rövid neve

ORFK

Hivatal teljes neve

Országos Rendőr-főkapitányság

KRID

105147968

 

A hivatali tárhelyre – közvetlen címzés illetve KÉR címtörzsből történő kiválasztás esetén egyaránt – az elektronikus ügyintézés részletszabályairól szóló 451/2016. (XII. 19.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Vhr.) 1. mellékletében szereplő valamennyi dokumentumformátum beküldhető.

Amennyiben a beküldendő fájl nem tartalmazza a beazonosításhoz szükséges információkat (pl. egy fotó, vagy video anyag beküldése), úgy a befogadáshoz, nyilvántartásba vételhez szükséges adatokat kísérőlevélben szíveskedjenek rögzíteni, amely mellékleteként kérjük a fájlok beküldését, lehetőség szerint egy egységben.

A Személyre Szabott Ügyintézési Felületen közétett, a hivatali kapuval rendelkező szervezetek listájában elérhető további rendőrségi hivatali tárhelyek (KHSZ1, KHSZ2) speciális feladatok ellátását szolgálják, így azokon nincs lehetőség dokumentumok befogadására.

 

Rendőrség Ügyintézési Portálján elérhető inNOVA űrlap beküldésével


A Rendőrség feladat- és hatáskörébe tartozó elektronikus intézhető ügyek a https://ugyintezes.police.hu címen, a Rendőrség Ügyintézési Portálján érhetők el.

Az inNOVA űrlap hivatali kapuról történő beküldésére általában akkor lehet szükséges, ha az együttműködő szerv az adott eljárásban a Rendőrség ügyfeleként jár el.

A szervezet nevében kitöltött beadványok beküldése során a Meghatalmazáskezelés menüpontban rögzíteni szükséges a hivatali kapu rövid nevét, amely legfeljebb 10 karakter hosszú, tartalmazhat nagy betűket és számokat is.

 

inNOVA űrlap beküldése gépi interfész útján (NOVA.PACK)


Az együttműködő szervek, illetve cégkapuval rendelkező szervezetek részére a Központi Kormányzati Szolgáltatás Busz (a továbbiakban: KKSZB) rendszeren az Elektronikus beadvány beküldés lehetővé tétele gépi interfészes ügyfelek részére NOVA.PACK szolgáltatás igénybevételével biztosított a Rendőrség Ügyintézési Portálján elérhető inNOVA űrlapok gépi interfész útján történő beküldése.

A fenti szolgáltatás igénybevételéhez az Országos Rendőr-főkapitányság hivatalvezetője által kiadott adatgazdai igazolás szükséges, amelyre vonatkozó igény a NOVA.PACK szolgáltatás menüpontban elérhető, erre a célra kialakított űrlap benyújtásával terjeszthető elő.

A KKSZB-ről, a csatlakozási folyamatról további tájékoztatás a https://idomsoft.hu/kkszb/ oldalon érhető el.

 

Egyéb elérhetőségek


A Rendőrség honlapján az egyes rendőri szervek általános közzétételi listájában szereplő elérhetőségek akkor alkalmazhatóak, ha az adott ügy intézéséhez nem szükséges az Eüsztv. szerinti elektronikus kapcsolattartás.

Új funkciókkal bővült az Ügyintézési Portál

Közigazgatási bírság ide vagy oda

A "Befizetés" menüpont alatt az ügyfél az ügyét megkeresve a kozigbirsag.police.hu weboldal által nyújtott lehetőségeket itt helyben is megtalálja. Ez azt jelenti, hogy lehetőség van - a bírság befizetése mellett még - az ügyhöz kapcsolódó képek megtekintésére és mentésére, az ügymenet grafikus megtekintésére, melynek már a színe is tükrözi az ügy aktuális állapotát.

  • Kék: Alaphelyzet, még nem járt le a fizetési határidő

  • Zöld: Befizetett

  • Piros: Lejárt a fizetési határidő

  • Lila: Végrehajtás alatt

 

Bizonylat küldése e-mailben

Eljárási illetéke, vagy bírsága bankkártyás befizetését követően lehetősége van bizonylatot kérni e-mailben, melyet bármikor kinyomtathat vagy akár mentheti saját eszközeire.. A funkció a "Befizetés" menüpontban bejelentkezés nélkül is elérhető.

 

Hol is láttam? Merre találom? – Keresés funkció

Az ügyfeleknek mostantól lehetősége van a számukra érdekes hírek és dokumentumok között böngészni. Ennek a leggyorsabb és legegyszerűbb módja a Keresés funkció használata, amely egy kulcsszó segítségével megmutatja, hogy a keresett kifejezés hol és milyen típusú dokumentumban fordul elő.

 

Megbízható működés új öltözetben

A legfeltűnőbb újdonság a korszerűbb, letisztultabb megjelenés a már bevált működés mellett. A korábbiakban is alkalmazott csempés kinézet egy jobban átlátható ikon nézettel segíti az ügyintézés megindítását. Mindemelett a Keresés funkció segítségével űrlapnév vagy akár űrlap azonosító részlettel is megkeresheti a szükséges beadványt.

 

Ügyfél Emlékeztető

Újdonság, hogy az ügyfelek a "Folyamatban lévő ügyeim" menüpontban egyedi emlékeztetőt írhatnak a beadványaikhoz, amely az ügyintézés teljes időtartama alatt jelen lesz, illetve szükség esetén módosítható is. Az emlékeztetőt csak az ügyfél látja, célja a beadványok könnyű felismerhetőségének biztosítása.

Több blog bejegyzés

RI-0301 űrlap új verzió 2019.10.24-én

Tisztelt Ügyfeleink! 2019.10.24-én új verziót publikálunk az RI-0301 "Megkülönböztető...

Tervezett karbantartás 2019.11.05. 07:00-07:30 között

Tisztelt Felhasználók! Az inNOVA Portál rendszeren tervezett karbantartás miatt 2019.11.05. ...