A közigazgatási hatósági eljárás során az ügyfél személyesen, illetve törvényes képviselője útján, továbbá az általa vagy törvényes képviselője által meghatalmazott személy útján is eljárhat.

Ha az ügyfél nem személyesen jár el, a hatóság az eljáró személy képviseleti jogosultságát megvizsgálja. A meghatalmazott képviseleti jogosultságát köteles igazolni. A meghatalmazást írásba (közokiratba, vagy teljes bizonyító erejű magánokiratba) kell foglalni vagy jegyzőkönyvbe kell mondani. Írásbeli meghatalmazás esetében a meghatalmazott köteles eredeti meghatalmazását vagy annak hitelesített másolatát az első kapcsolatfelvétel alkalmával az iratokhoz csatolni.

 

 

       

Üzemzavar a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Rendőr-főkapitányságnál és az alárendeltségébe tartozó rendőrkapitányságoknál

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Rendőr-főkapitányság és az alárendeltségébe tartozó rendőrkapitányságok elektronikus információs rendszerének működésében 2022. május 17-én 10.00 órától üzemzavar lépett fel, ezért az elektronikus küldemények fogadása, feldolgozása és küldése akadályozott.

Halaszthatatlan ügyben javasoljuk a személyes ügyintézés, illetőleg írásbeli kapcsolattartáshoz a postai út igénybe vételét.

A hiba elhárítása folyamatban van, addig is kérjük szíves türelmüket és megértésüket.

Több blog bejegyzés

Új űrlapverzió publikálása 2022. június 16-án

  Tisztelt Felhasználók! 2022. június 16-án (csütörtök) 07:30-08:00 óra között a történik...

Üzemzavar elhárítva a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Rendőr-főkapitányságnál és az alárendeltségébe tartozó rendőrkapitányságoknál

  A Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Rendőr-főkapitányság és alárendeltségébe tartozó helyi...