<

The client has the right to appeal against the decision at first instance.

The customer may appeal against the first instance decision imposing the fine. The right of appeal is not tied to a specific title, it can be appealed for any reason for which the person concerned considers the decision to be prejudicial. An appeal may be lodged within 15 days of notification of the decision (10 working days in proceedings instituted before 1 January 2011).

A fee must be paid for the appeal procedure, which must be stamped in the form of a fee stamp and affixed to the application.

The amount of the fee for the submitted appeal ranges from 5,000 Ft to 12,000 Ft, depending on the amount of the fine, as follows:

  • up to 100.000 Ft : 5.000 Ft,

  • up to 130.000 Ft : 5.200 Ft,

  • up to 150.000 Ft : 6.000 Ft,

  • up to 200.000 Ft : 8.000 Ft,

  • up to 300.000 Ft : 12.000 Ft

the amount of the fee.

 

       

Új funkciókkal bővült az Ügyintézési Portál

Űrlapmásolás

A gyorsabb ügyintézés elősegítése érdekében új funkció, az űrlapmásolás vált elérhetővé az Ügyintézési Portálon. A használata praktikus és nagyon egyszerű. Egy kitöltött űrlapból több másolat is készíthető, ami beküldhető anélkül, hogy az ügyfeleknek minden mezőt ismét ki kelljen tölteni.

 

Használata:

Nyissa meg az űrlapot és töltse ki a megszokott módon, majd ezt követően mentse el vagy véglegesítse azt.

 

A Menü → Személyes → Folyamatban lévő ügyeim menüpontot megnyitva a táblázatban megtalálható az űrlap, melynél a Műveletek gomb lenyitásával a Másolás funkcióra klikkelve egy újabb sorban megjelenik az űrlapmásolat, ugyanazokkal a kitöltött adatokkal.

 

A másolt példánynál, a Műveletek gomb megnyomását követően válaszuk az Adatok szerkesztése funkciót, amivel megnyithatjuk szerkesztésre az űrlapmásolatot.

A képernyőn megnyílik a másolt példány a már korábban kitöltött adatokkal!

Természetesen, a másolaton szereplő előtöltött adatok módosíthatók maradnak, így abban az esetben is hasznos lehet az új Másolás funkció, ha több hasonló, de mégis egy-egy ponton eltérő adatot tartalmazó űrlapokat szeretnénk benyújtani az Ügyintézési Portál segítségével!

 

 

Szervezeti tárhely jogosultság ellenőrzés

Minden szervezeti tárhelyet használó ügyfél találkozott a Szervezeti meghatalmazások menüponttal korábban, amikor rögzítette a tárhelyet az Ügyintézési Portál felületére. Az új Szervezeti tárhely jogosultság ellenőrzés funkciónak köszönhetően a rögzített tárhely összehasonlításra kerül az ügyfélkapus tárhely jogosultságaival, így kezelhetővé válik a téves adatokat tartalmazó rögzítés.

Használata:

A bejelentkezett felhasználók a Menü → Meghatalmazáskezelés → Szervezeti meghatalmazások menüpontra kattintva elérik a szervezeti meghatalmazások rögzítésére és szerkesztésére szolgáló felületet.

A Műveletek gomb megnyomásával lehetősége van a felhasználónak szerkeszteni vagy törölni a szervezet adatait.

Az Új gomb megnyomásával egy új szervezetet lehet rögzíteni. Az adatok kitöltését követően az ügyfél azonnali visszajelzést kap a rögzíteni kívánt adatok helyességét illetően. Abban az esetben, ha az ügyfélnek nincs jogosultsága a megadott szervezethez – melynek oka a hiányzó meghatalmazás, vagy téves adat megadása is lehet – azonnali hibaüzenetet kap.

 

More Blog Entries

Új űrlapverziók publikálása 2020. december 1-jén

Tisztelt Felhasználók! Az inNOVA Portálon 2020. december 1-én (kedd) 07:30-08:00 óra között ...

Új űrlapverziók publikálása 2020. december 18-án

Tisztelt Felhasználók! Az inNOVA Portálon 2020. december 18-án (péntek) 07:30-08:00 óra ...