Administrative penalty relating to objective responsibility can be paid:

 

  • by cheque posted with the decision (within the territory of Hungary)

  • by e-Payment on the hompage https://kozigbirsag.police.hu by free of charge credit card payment (VPOS)

  • by bank wire transfer to the bank account of the Hungarian Police Headquarters

 

Data required for foreign currency bank wire transfer:

 

  • Beneficiary’s name: Országos Rendőr-főkapitányság

  • Beneficiary’s IBAN: HU72100320000104006100000000

  • Beneficiary’s bank: Magyar Államkincstár

  • Beneficiary’s bank’s SWIFT/BIC code: HUSTHUHB

  • Correspondent bank’s name: Magyar Nemzeti Bank

  • Correspondent bank’s SWIFT/BIC code: MANEHUHB

 

Case number and license plate number are required to state in the remittance information of the bank wire transfer.

(Address of the beneficiary and address of the beneficiary’s bank are not required to fill out.)

 

Duty for the administrative proceeding relating to objective responsibility can be paid:

 

  • by revenue stamp (within the territory of Hungary)

  • pay by bank wire transfer to the bank account of the Hungarian Police Headquarters from abroad or in case of official notice for completion of documents

 

Data required for foreign currency bank wire transfer:
 

  • Beneficiary’s name: Országos Rendőr-főkapitányság

  • Beneficiary’s IBAN: HU72100320000104006100000000

  • Beneficiary’s bank’s SWIFT/BIC code: HUSTHUHB

  • Correspondent bank’s name: Magyar Nemzeti Bank

  • Correspondent bank’s SWIFT/BIC code: MANEHUHB

 

Case number and the word „illeték” are required to state in the remittance information of the bank wire transfer.

(Address of the beneficiary and address of the beneficiary’s bank are not required to fill out.)

Please note, that to successful bank transfer, payment data needs to be filled out exactly.

For more information about payment: befizetes@orfk.police.hu .

 

       

 

Tájékoztatás szolgáltatáskieséssel járó karbantartásról

 

Tisztelt Felhasználó!

Értesítjük, hogy a NISZ Zrt. egyes szolgáltatásain 2022.10.01. 20:00-tól 2022.10.02. 06:00-ig karbantartást végzünk. Ezen időszak alatt az alábbi szolgáltatások nem lesznek elérhetők:

  • SZÜF Portál - Levelezés (tarhely.gov.hu)

  • ÁNYK Gateway:

    • ÁNYK nyomtatványok beküldése,

    • SZÜF (magyarorszag.hu) iForm beküldés,

    • ePapír beküldés,

    • eHR beküldés,

    • EFO és EFO PRO mobilalkalmazásokból való beküldés.

  • NISZ BKSZ (hivatali, cégkapu és KÜNY tárhelyről való küldés)

  • Cégkapu regisztráció (cegkapu.gov.hu)

  • Régi ügyfélkapu azonosítás (gate.gov.hu)

  • Régi ügyfélkapu azonosítást használó AVDH szolgáltatás

 

Összegezve tehát a felhasználóknak bár lesz lehetőségük azonosítani magukat a Központi Azonosítási Ügynök segítségével, de semmilyen űrlapbeküldéssel vagy dokumentumfogadással járó elektronikus ügyintézési folyamatot nem fognak tudni lefolytatni.

 

Szíves megértésüket és türelmüket köszönjük!

 

More Blog Entries

Üzemzavar a Rendőrség elektronikus ügyintézésében

Tisztelt Felhasználók! Tájékoztatjuk, hogy 2022. szeptember 15-én (csütörtök) 11 óra 35 ...

Tájékoztatás Ügyintézési Portált érintő üzemzavarról

Tisztelt Felhasználók! Tájékoztatjuk, hogy  2022. október 3-án (hétfő) 14 órától 16 óra 14 ...