The client and his legal or authorized representative may inspect the document created during the procedure at any stage of the procedure. During access to the file, the person entitled may, for a fee, make a copy, extract or request a copy. The copy and extract shall be certified by the authority upon request. A copy of the files is subject to a fee of HUF 100 per page.

The client has the opportunity to inspect the documents of the procedure at the Administrative Authority Service of the Vas County Police Headquarters, at the Administrative Authority Service of the Szabolcs-Szatmár-Bereg County Police Headquarters, and at the police station competent according to the address or seat.


 

Vas Megyei Rendőr-főkapitányság Közigazgatási Hatósági Szolgálat
9700 Szombathely,
Söptei út 85.

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Rendőr-főkapitányság Közigazgatási Hatósági Szolgálat
4800 Vásárosnamény,
Jókai u. 15.

 


     

Tuesday: 08.00-12.00

Thursday: 13.30-15.30

 

Access to the file is provided at the police stations responsible for the client's address or registered office at the following times:

Tuesday: 09.00-12.00
Thursday: 13.00- 16.00

 

(You should to call customer service for more information and to request access to the file.)

 

 

 

       

   

Tájékoztatás tervezett karbantartásról

Tisztelt Felhasználók!

Tájékoztatjuk, hogy 2023. szeptember 20-án (szerda) az Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer (EFER) szolgáltatás karbantartása miatt a Rendőrség Ügyintézési Portál befizetésekkel kapcsolatos funkciói esetében szolgáltatáskieséssel járó korlátozott működőképességet tapasztalhatnak.
A karbantartás kezdete:      2023. szeptember 20. 02:00 óra
A karbantartás vége:           2023. szeptember 20. 04:00 óra
Érintett szolgáltatások:

  • Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer (EFER)
  • Bankkártyás fizetési szolgáltatás (VPOS)

Tájékoztatjuk továbbá, hogy hasonló karbantartási munkálatok elvégzése miatt a SimplePay online fizetési rendszer internetes kártyaelfogadási szolgáltatása 2023. szeptember 20-án 01:00-től 05:15-ig tervezett rendszerfejlesztési munkálatok miatt szünetel, amellyel összefüggésben a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. által biztosított Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer (EFER) szolgáltatásában szintén korlátozott működőképességet tapasztalhatnak.

Az ügyfelek részére a Rendőrség hivatalos internetes honlapja, valamint a Rendőrség Ügyintézési portál (www.ugyintezes.police.hu) által biztosított ügyintézési szolgáltatások – EFER szolgáltatás kivételével – változatlanul elérhetők, azonban a fizetési kötelezettséggel járó ügyintézés csak az érintett időszakot követően lehetséges.

Megértésüket köszönjük!

More Blog Entries

Üzemzavar a Rendőrség elektronikus ügyintézésében

Tisztelt Felhasználók! Tájékoztatjuk, hogy 2023. szeptember 14-én (csütörtök) 8 órától a...

Megtévesztő honlap

Figyelem! Adathalász csalók a Rendőrség nevével visszaélve próbálnak bankkártya adatokat...