The client and his legal or authorized representative may inspect the document created during the procedure at any stage of the procedure. During access to the file, the person entitled may, for a fee, make a copy, extract or request a copy. The copy and extract shall be certified by the authority upon request. A copy of the files is subject to a fee of HUF 100 per page.

The client has the opportunity to inspect the documents of the procedure at the Administrative Authority Service of the Vas County Police Headquarters, at the Administrative Authority Service of the Szabolcs-Szatmár-Bereg County Police Headquarters, and at the police station competent according to the address or seat.


 

Vas Megyei Rendőr-főkapitányság Közigazgatási Hatósági Szolgálat
9700 Szombathely,
Söptei út 85.

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Rendőr-főkapitányság Közigazgatási Hatósági Szolgálat
4800 Vásárosnamény,
Jókai u. 15.

 


     

Tuesday: 08.00-12.00

Thursday: 13.30-15.30

 

Access to the file is provided at the police stations responsible for the client's address or registered office at the following times:

Tuesday: 09.00-12.00
Thursday: 13.00- 16.00

 

(You should to call customer service for more information and to request access to the file.)

 

 

 

       

   

Tájékoztatás üzemzavarról

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. április 1-jén 15.00 órától a rendőrségi elektronikus ügyintézést támogató informatikai rendszer – inNOVA Portál (https://ugyintezes.police.hu) – működésében felmerülő átmeneti akadály miatt az elektronikus ügyintézésre korlátozottan van lehetőség.

Az ügyfelek részére a Rendőrség hivatalos internetes honlapja (www.police.hu) változatlanul elérhető, az ott található ÁNYK nyomtatványok benyújthatók, azonban inNOVA űrlapok benyújtására és a VPOS bankártyás fizetésre nincs lehetőség.

Halaszthatatlan ügyekben az inNOVA űrlapok helyett rendelkezésre áll az e-Papír szolgáltatás Egyéb ügytípusa.

Az elektronikus ügyintézés részletszabályairól szóló 451/2016. (XII. 19.) Korm. rendelet 54. § (1) bekezdése alapján ha jogszabály eltérően nem rendelkezik, a törvény, illetve az elektronikus ügyintézést biztosító szerv által meghatározott határidőbe nem számít bele az a nap, amely során legalább négy órán át fennálló, üzemszünetet vagy az elektronikus ügyintézés korlátozott működőképességét okozó technikai tevékenység vagy üzemzavar akadályozta az elektronikus ügyintézést biztosító szerv elektronikus ügyintézést biztosító információs rendszerének működését.

More Blog Entries

Új űrlap publikálás 2020.04.20-án

Tisztelt Felhasználók! Az RI-0802 inNOVA űrlap 2020. április 20-án kerül bevezetésre és az ...

Tájékoztatás üzemzavar elhárításáról

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. április 1-jén 15.00 órától fennálló, a rendőrségi...