The client and his legal or authorized representative may inspect the document created during the procedure at any stage of the procedure. During access to the file, the person entitled may, for a fee, make a copy, extract or request a copy. The copy and extract shall be certified by the authority upon request. A copy of the files is subject to a fee of HUF 100 per page.

The client has the opportunity to inspect the documents of the procedure at the Administrative Authority Service of the Vas County Police Headquarters, at the Administrative Authority Service of the Szabolcs-Szatmár-Bereg County Police Headquarters, and at the police station competent according to the address or seat.


 

Vas Megyei Rendőr-főkapitányság Közigazgatási Hatósági Szolgálat
9700 Szombathely,
Söptei út 85.

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Rendőr-főkapitányság Közigazgatási Hatósági Szolgálat
4800 Vásárosnamény,
Jókai u. 15.

 


     

Tuesday: 08.00-12.00

Thursday: 13.30-15.30

 

Access to the file is provided at the police stations responsible for the client's address or registered office at the following times:

Tuesday: 09.00-12.00
Thursday: 13.00- 16.00

 

(You should to call customer service for more information and to request access to the file.)

 

 

 

       

   

Ügyféltájékoztató a lejáró hivatalos okmányok érvényességéről

Tisztelt Ügyfelünk!

Felhívjuk a természetes személy magyar állampolgárok figyelmét, hogy az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó humánjárvány megelőzése, illetve következményeinek elhárítása, a magyar állampolgárok egészségének és életének megóvása érdekében elrendelt veszélyhelyzet során teendő intézkedésekről szóló 41/2020. (III. 11.) Korm. rendelet 2020. március 12. napjától hatályos 4. § a) pontja, amely arról rendelkezett, hogy a magyar állampolgárok Magyarország területén hatályos, lejáró hivatalos okmányai a veszélyhelyzet megszűnését követő 15 napig érvényesek, 2020. március 27. napjától hatálytalanná vált.

Ugyanakkor 2020. április 2. napján hatályba lépett az egészség és élet megóvása, valamint a nemzetgazdaság helyreállítása érdekében elrendelt veszélyhelyzettel kapcsolatos rendkívüli intézkedésekről szóló 81/2020. (IV. 1.) Korm. rendelet, melynek 6. § (1) bekezdése a veszélyhelyzet alatti időszakra vonatkoztatva úgy rendelkezik, hogy a 2020. április 2. napjától lejáró hivatalos okmányok esetében az érvényességi időt a veszélyhelyzet megszűnését követő 15 napig megtartottnak kell tekinteni, így azok meghosszabbítását továbbra is a veszélyhelyzet megszűnését követően kell kezdeményezni.

A 2020. március 27. és április 1. közötti időtartamban lejáró okmányok tekintetében az érintett ügyfeleket szankciók nem érhetik, az ő esetükben az okmányok meghosszabbítására szintén a veszélyhelyzet megszűnése után kell intézkedni.

More Blog Entries

Űrlapokkal kapcsolatos változások 2020. április 20-án

Tisztelt Felhasználók! Az inNOVA Portálon 2020. április 20-án (hétfőn) 07:30-08:00 óra ...

Ügykövetés funkciót érintő hiba

Tisztelt Ügyfeleink! Tájékoztatjuk Önöket, hogy a rendőrségi elektronikus ügyintézést ...