The client and his legal or authorized representative may inspect the document created during the procedure at any stage of the procedure. During access to the file, the person entitled may, for a fee, make a copy, extract or request a copy. The copy and extract shall be certified by the authority upon request. A copy of the files is subject to a fee of HUF 100 per page.

The client has the opportunity to inspect the documents of the procedure at the Administrative Authority Service of the Vas County Police Headquarters, at the Administrative Authority Service of the Szabolcs-Szatmár-Bereg County Police Headquarters, and at the police station competent according to the address or seat.


 

Vas Megyei Rendőr-főkapitányság Közigazgatási Hatósági Szolgálat
9700 Szombathely,
Söptei út 85.

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Rendőr-főkapitányság Közigazgatási Hatósági Szolgálat
4800 Vásárosnamény,
Jókai u. 15.

 


     

Tuesday: 08.00-12.00

Thursday: 13.30-15.30

 

Access to the file is provided at the police stations responsible for the client's address or registered office at the following times:

Tuesday: 09.00-12.00
Thursday: 13.00- 16.00

 

(You should to call customer service for more information and to request access to the file.)

 

 

 

       

   

Ügykövetés funkciót érintő hiba

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a rendőrségi elektronikus ügyintézést támogató inNOVA Portál működésében 2020 április 1. 15.00 órától 2020. április 2. 16.00 óráig tapasztalt üzemzavart az inNOVA Portált kiszolgáló adatbázis meghibásodása okozta, amely az  Ügykövetés funkciót – így az ezen időszakot megelőzően kitöltött, de be nem küldött űrlapok elérését („Folyamatban lévő ügyeim”), valamint a már benyújtott űrlapok („Korábbi ügyeim”) státuszának nyomonkövethetőségét – érintő adatvesztéssel járt.

Az ügykövetés funkciót érintő adatvesztés nem érintette a már benyújtott űrlapok befogadását, azok feldolgozása a megindított eljárás szabályai szerint megtörtént. A hibajavítást követően benyújtott űrlapok státusza az ügyfélfiókban nyomon követhető.

Az okozott kellemetlenségért szíves elnézésüket és megértésüket kérjük.

More Blog Entries

Ügyféltájékoztató a lejáró hivatalos okmányok érvényességéről

Tisztelt Ügyfelünk! Felhívjuk a természetes személy magyar állampolgárok figyelmét, hogy az...

Tervezett karbantartás 2020.04.22-én 16:00-19:00

Tisztelt Felhasználók! Tervezett rendszerkarbantartás miatt 2020.04.22-én 16:00-19:00 óra ...