The client and his legal or authorized representative may inspect the document created during the procedure at any stage of the procedure. During access to the file, the person entitled may, for a fee, make a copy, extract or request a copy. The copy and extract shall be certified by the authority upon request. A copy of the files is subject to a fee of HUF 100 per page.

The client has the opportunity to inspect the documents of the procedure at the Administrative Authority Service of the Vas County Police Headquarters, at the Administrative Authority Service of the Szabolcs-Szatmár-Bereg County Police Headquarters, and at the police station competent according to the address or seat.


 

Vas Megyei Rendőr-főkapitányság Közigazgatási Hatósági Szolgálat
9700 Szombathely,
Söptei út 85.

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Rendőr-főkapitányság Közigazgatási Hatósági Szolgálat
4800 Vásárosnamény,
Jókai u. 15.

 


     

Tuesday: 08.00-12.00

Thursday: 13.30-15.30

 

Access to the file is provided at the police stations responsible for the client's address or registered office at the following times:

Tuesday: 09.00-12.00
Thursday: 13.00- 16.00

 

(You should to call customer service for more information and to request access to the file.)

 

 

 

       

   

Űrlapokkal kapcsolatos változások

Tisztelt Felhasználók!

A Rendőrség Ügyintézési Portálon 2023. február 21-én (kedd) 07:30-08:00 óra között történik meg az alábbi űrlapok új verziójának közzététele.

Szakterület

Ügycsoport

Ügytípus

Űrlap azonosító

Igazgatásrendészeti szakterület

Közlekedés-igazgatási ügyintézés

Kérelem figyelmeztető jelzés felszerelésére és használatára

RI-0300

Igazgatásrendészeti szakterület

Közlekedés-igazgatási ügyintézés

Kérelem megkülönböztető jelzés felszerelésére és használatára

RI-0301

 

Működésbeli változások:

RI-0300 űrlap esetében:

  • melléklet csatolása az alábbi tevékenységek esetében kötelező, ennek hiányában az űrlap benyújtása nem lehetséges:
  • elromlott jármű vontatását rendszeresen végző;
  • közúton elromlott jármű hibaelhárítását rendszeresen végző;
  • pénz- és értékszállítást személy- és vagyonvédelmi tevékenység keretében vagy pénzügyi szolgáltatást végző;
  • a biztonsági okmányok szállítását szerződés alapján végző kérelmet benyújtó ügyfél esetén;

RI-0301 űrlap esetében:

  • a „megkülönböztető jelzés jellege” mezőben kiválasztott tartalom szerint a „tevékenység ellátása” mezőtartalmának beajánlása:
  • rögzített jellege esetén a tevékenység állandó jellegű és kizárólagos;
  • mozgatható üzemmódú jelzés felszerelése és használata esetén alkalomszerű.

Az új űrlapverzió publikálását követően a korábbi verzióval megkezdett, de be nem küldött űrlapok hatálytalanná válnak.

More Blog Entries

Szolgáltatási Szabályzat új verziójának publikálása 2023. január 02-án

Tisztelt Felhasználók! A Szolgáltatási Szabályzat új verziójának közzétételére...

Üzemzavar a Rendőrség elektronikus ügyintézésében

Tisztelt Felhasználók! Tájékoztatjuk, hogy 2023. február 9-én (csütörtök) 7 óra 00 perctől ...