Administrative penalty relating to objective responsibility can be paid:

 

  • by cheque posted with the decision (within the territory of Hungary)

  • by e-Payment on the hompage https://kozigbirsag.police.hu by free of charge credit card payment (VPOS)

  • by bank wire transfer to the bank account of the Hungarian Police Headquarters

 

Data required for foreign currency bank wire transfer:

 

  • Beneficiary’s name: Országos Rendőr-főkapitányság

  • Beneficiary’s IBAN: HU72100320000104006100000000

  • Beneficiary’s bank: Magyar Államkincstár

  • Beneficiary’s bank’s SWIFT/BIC code: HUSTHUHB

  • Correspondent bank’s name: Magyar Nemzeti Bank

  • Correspondent bank’s SWIFT/BIC code: MANEHUHB

 

Case number and license plate number are required to state in the remittance information of the bank wire transfer.

(Address of the beneficiary and address of the beneficiary’s bank are not required to fill out.)

 

Duty for the administrative proceeding relating to objective responsibility can be paid:

 

  • by revenue stamp (within the territory of Hungary)

  • pay by bank wire transfer to the bank account of the Hungarian Police Headquarters from abroad or in case of official notice for completion of documents

 

Data required for foreign currency bank wire transfer:
 

  • Beneficiary’s name: Országos Rendőr-főkapitányság

  • Beneficiary’s IBAN: HU72100320000104006100000000

  • Beneficiary’s bank’s SWIFT/BIC code: HUSTHUHB

  • Correspondent bank’s name: Magyar Nemzeti Bank

  • Correspondent bank’s SWIFT/BIC code: MANEHUHB

 

Case number and the word „illeték” are required to state in the remittance information of the bank wire transfer.

(Address of the beneficiary and address of the beneficiary’s bank are not required to fill out.)

Please note, that to successful bank transfer, payment data needs to be filled out exactly.

For more information about payment: befizetes@orfk.police.hu .

 

       

 

Tájékoztatás az Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer (EFER) szolgáltatás szüneteléséről

Tisztelt Felhasználók!

Tájékoztatjuk, hogy a SimplePay online fizetési rendszer internetes kártyaelfogadási szolgáltatása 2025. május 12-én (hétfő) 00 óra 45 perc és 03 óra 45 perc között, valamint 2025. május 13-án (kedd) 00 óra 45 perc és 03 óra 45 perc között tervezett rendszerfejlesztési munkálatok miatt szünetel, amellyel összefüggésben a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. által biztosított Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer (EFER) szolgáltatásában korlátozott működőképességet tapasztalhatnak.

 

Érintett szolgáltatások:

  • Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer (EFER)
  • Bankkártyás fizetési szolgáltatás
  • Illetékfizetési kötelezettséget generáló űrlapok

 

Az ügyfelek részére a Rendőrség hivatalos internetes honlapja, valamint a Rendőrség Ügyintézési portál (www.ugyintezes.police.hu) által biztosított ügyintézési szolgáltatások – EFER szolgáltatás kivételével – változatlanul elérhetők, azonban a fizetési kötelezettséggel járó ügyintézés csak az érintett időszakot követően lehetséges.

 

Megértésüket köszönjük!

More Blog Entries

Tájékoztatás az Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer (EFER) szolgáltatás szüneteléséről

Tisztelt Felhasználók! Tájékoztatjuk, hogy a SimplePay online fizetési rendszer internetes ...

Tájékoztatás az Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer (EFER) szolgáltatás szüneteléséről

  Tisztelt Felhasználók! Tájékoztatjuk, hogy a SimplePay online fizetési rendszer internetes...